torsdag, november 17, 2011

några timmar med gudsonen

spenderade några timmar med bästaste gudsonen idag. det blev lek i parken, ut och gå med jewel, mat och lite lek innan hans far kom för att hämta honom. men han ville inte åka hem. vilket ju var kul att höra, att han har det bra även här hos mig!
men han fick ta med sig en chihuahua hem, så då gick det lite bättre. så nu kan han paja sin chihuahua när han inte kan paja jewel, som förstås lämnade här hos mig.
googlepic
det var ju förstås ingen riktigt chihuahua han fick. utan en sån på bilden här ovanför. jag fick en sån av min mor för många, många år sen - den lila väskan och den ljusare chihun. var väskan är nuförtiden vet jag inte, och tröjan chihun hade på sig är också på villovägar. men istället har den en t-shirt på, som jag egentligen köpte åt jewel, men den var för liten åt henne. t-shirten såg ut så här:
googlepic
men med texten i'm mama's dog. hur cute som helst. och gudsonen var mer än nöjd - en helt egen chihu! love him!