måndag, november 28, 2011

dålig förlorare?!

dom tre vinnarna i kandees stora höstoutfit-tävling är nu dragna, men jag var inte en av dem. lite besviken nog. speciellt när tex ena vinnaren inte helt följt tävlingsreglerna, enligt min åsikt. kalla mig dålig förlorare om ni vill. men i slutändan är det ju sandra själv som väljer vinnare, det är helt klart!
jag hade bara önskat så mycket att jag skulle vinna, jag menar, vem skulle nu säga nej tack till 7-8 produkter ur hennes grymma webshop?!

i något skede skrev hon att hon skulle dra några tröstpriser också. så hoppas att min originalitet(?) med ett kollage för män ska ge mig en vinst där istället! eller vad tycker ni, var mina bidrag något att hänga i julgranen om ni jämför med dom tre vinnarna - s, m och l?!
var ärliga! tror jag för mycket om mig själv?! ;)