tisdag, november 22, 2011

memories

all the memories, make me want to go back there.
all the memories, how can we make it back there.
i want to be there again.

hämtade väskor fulla med kläder, skor och väskor från vinden och källaren.
oh. those. memories.

mina coola kläder från gymnasie- och yrkeshögskoletiden. mina egensydda partytoppar och kjolar.
kläder som helt säkert går hem även i dagens läge. jag skulle iaf använda dem. dvs om jag kunde. alltså om jag vore 15kg mindre.

oh. those. were. the. days.

så fort det finns plats på suvikirppis bord 93 kommer ni kunna köpa bl.a. en ursnygg little grey dress (lgd), en snygg mörkblå glittrig klänning/tunika, jeans och byxor för o.5o...
helst skulle jag ju vilja behålla allt. som sagt, oh those memories. men allt ska bort! det jag inte säljer skänker jag sen till röda korset eller hoppets barn eller vad det nu finns för välgörenhetsorganisationer som vill ha mina coola kläder :)