måndag, november 14, 2011

det hemliga paketet

jag vann ju en tävling för en tid sen hos super glandin. det hemliga paketet kom i fredags, men jag var inte hemma när postiljonen ringde på dörren, så jag fick snällt vänta över helgen och hämtade således ut paketet först idag.
eftersom produktförpackningarna var väldigt illa tilltygade efter sin långa resa från svea-land så väljer att jag sno bilderna från scandinavian hb's hemsida istället.
jag fick två produkter, båda två perfekta för mig!
anti eye rings creme
eyelash serum
anti eye rings creme är effektiv mot mörka ringar och påsar under ögonen, stramar upp huden runt ögonen, ger fukt på djupet och upprätthåller fettbalansen i huden och ökar hudens smidighet och fräschör.
eyelash serum gör dina ögonfransar fylligare och längre, återfuktar och stärker dina ögonfransar samt stimulerar deras naturliga tillväxt och sägs ge längre och vackrare ögonfransar på 4 veckor.
super glandins produkter är gjorda på naturliga ingredienser och dom är inte testade på djur!
återkommer med rapport när jag hunnit testa produkterna och ser resultat, för jag hoppas verkligen på bra resultat - bort med mörka ringar under ögonen och fram med längre, fylligare och starkare ögonfransar!