onsdag, november 16, 2011

kalla kårar

alltså känslan när du kommer hem, efter att ha varit borta i nästan 5h, när du ser att hissen är på din våning, du trycker ner hissen, åker upp och stiger ur och ser att din dörr är öppen! déjà vu från i mars big time. mellandörren var stängd, öppnade den försiktigt och jewel kom springande mot mig, som vanligt då alltså. kollade, precis som jag gjorde i mars, att datorn var kvar - bra, sen på med kopplet på jewel och ut en sväng.
när jag kom in igen gick jag igenom lägenheten och kollade att ingen gömde sig någonstans. huvadå.
fattar inte hur jag lämnar dörren öppen så där! tycker jag är så nogrann med att buffa fast den ordentligt. men nåväl, jewel tycks må bra och inget tycks fattas.
borde kanske ta ett snack med grannen att om dom märker att jag lämnat dörren öppen så får dom gärna stänga den!!!