fredag, januari 28, 2011

tung fredag kväll

tredje fredagkvällen i rad som jag befinner mig på jobbet. suger liksom. speciellt när jag sitter i kassan med mest kö och inte har någon som helst chans att få gå bort en liten stund och röra på mig. vilket resulterar i en sjukt ond rygg :( just nu, på min 12min långa kaffepaus, trycker jag i mig andra värkmedicinen på två timmar.
ser inte alls fram emot att gå hem om 3h. hem vill jag ju, men att röra på sig är just nu väldigt tungt. men ska väl vara glad att värken inte är den samma som i december! men det här är ej heller kul :/
försöker dock tänka positivt - har ju ledig helg! och om en vecka på ett ungefär (kl.18:o1 för att vara exakt) börjar min vintersemester! den kom på liksom i ett huj! har ju inte ens planerat in nåt ännu... 
men nu måste jag snart gå tillbaks, så jag avslutar med att önska er alla en skön fredag kväll och ett härligt veckoslut! själv ska jag på tjejmiddag imorgon till fransmanni - ska bli nice!