måndag, januari 17, 2011

tillägg

måste ju bara säga att trots min dåliga dag så har jag haft ett par höjdpunkter ändå - och det var när 
1) en klasskompis från gymnasietiden var inne och handlade med sin härliga lintott 
och 
2) när pysse gjorde samma sak med sin sötaste juni. 
tänk att små barn och deras morsor kan pigga upp ens humör så mycket - kärlek till er! 
men nu styr jag stegen mot stan, hinner gå ett par ärenden innan jag ska till tandläkaren, ids inte gå hem emellan (fast jag skulle hinna) - blir så mycket extra ansträngning för ryggen då, det är kortare och lättare att gå direkt till stan. och ryggen, ja den krånglar igen. inte kul, men en dag i taget och värkmedicin bara om det verkligen behövs (dvs när det känns som jag håller på att gå i bitar) - vill undvika panacoden, sirdaluden och alla dom andra små pillren så långt det bara går, och sjukledigt vill jag inte hamna på igen...