tisdag, januari 18, 2011

imorgon

är jag ledig. skönt. så otroligt skönt. hoppas på fint väder så man kan vara ute och njuta av vintern lite. kanske ta ett foto eller två. kanske jag går en sväng till stan för att få ut det sista av rean. den borde väl börja vara över så småningom, eller?! har nån koll på hur länge rean håller på?
ja, så ska jag ju visa mina rea-fynd från igår som jag inte hann med idag. oj, väntar så på att få börja använda jackan!!! i princip skulle den nog funka redan nu, men tror jag ska vänta lite ännu.
vad annat kunde man hitta på imorgon då... det är ju hockeykväll. ska kika om jag får med mig nån dit. och kl17ish ska jag och hälsa på ett blivande brudpar som vill anlita mig som fotograf - skoj :) synd att bröllopet är först efter sommaren (september om jag förstod rätt) - kliar redan i fingrarna att få fota dem <3
vad annat. min hjärna går på tomgång just nu. massa tankar och funderingar. men allt är huller om buller och inget vill komma ut rätt... så kan inte ni hjälpa mig?! VAD ska jag skriva om? VAD vill ni läsa? VAD vill ni se bilder på?

xoxo . m