lördag, januari 22, 2011

4e bilden

en bild på en konstig tid i ditt liv.
en konstig tid i mitt liv. tycker inte jag haft nån sån. eller om man jämför med andra så kanske det var en konstig tid då jag gick i högstadiet och gymnasiet. jag har alltid varit en pojkflicka av nåt slag. började använda mascara, tror jag, sent i gymnasiet och smink har jag aldrig använt om man med smink menar foundation och ögonskugga och sånt... så den tiden var jag inte som "alla andra" flickor, hörde inte riktigt hemma nånstans. tur att jag inte var tonåring på 2ooo-talet! skulle inte ha klarat pressen ungdomarna har nuförtiden att se perfekta ut, klä sig i dom rätta kläderna osv.
men nu kom vi ju lite off topic här!
ska se om jag skulle fota ett foto för att få en bild på en konstig tid i mitt liv. annars måste denna punkt vänta tills jag fått scannat ett foto i sundom...