torsdag, januari 13, 2011

oops i did it again

xD
skulle bara gå till kicks för att köpa nagellack till halva priset och sen via cm för att kolla deras födis-erbjudanden...
kicks || två nagellack (china glaze 864 heli-yum, now snowcrystal 433) -5o% +  bare escentuals id bareminerals lash builder för långt under halva priset. helt ok.
sen hamnade jag på polarn&pyret || ett par ursöta byxor (åt en baby som kommer om några månader), -5o%.
anttila || duplo-lego till marius födelsedag om 1½mån, -2o%, en matta åt jewel, nästan -8o%, en kakkapåshållare med 6 rullar, -65%. helt ok.
vidare till seppälä, hade ju lovat pia där att komma och kolla deras pyjamas-rea || urmysig pyjamaströja, -5o% + ett par ankelboots med kilklack, fullt pris. helt ok.
så jag skippade cm :D dom har ju födis ännu en stund...                                                        

jewel har redan hunnit 'bädda' på mattan och jag har suckat x antal gånger över mina nya skor... kärlek! 
godnatt från mig och jewel, ser ni hur vi gäspar i kapp på första bilden?! ;) 
och visst är den söt, min pyjamaströja?!