lördag, januari 29, 2011

alles in ordnung

ledig helg och 37.5 = tunnollinen työntekijä sairastaa vapaa-ajallaan.
inte undra på att jag sov sött bredvid maru i sundom. kunde ha fortsatt sova hur länge som helst kändes det som, men hemma väntade ju en löpande jewel som ville ut och lukta och sprida dofter.
men nu efter promenaden, eller ska vi säga glidandet (det är glashalt ute!), så skulle jag mer än gärna bara krypa under täcket och sova en stund till. iom att jag kände mig så trött och hängig så mätte jag feber. och stegring på gränsen till feber har jag.
så tror faktiskt jag ska vila en stund nu, så får jag sen rota i klädskåpet efter något att ha på mig på tjejmiddagen ikväll.
skönt att jag är ledig ännu imorgon då, men tråkigt om den dagen går åt till att kurera febern... kanske fransmanni gör under ikväll, man kan ju hoppas :)