måndag, januari 17, 2011

btw

gick ju via stan idag efter jobbet före tandläkaren. in via artistica för att kolla att min inbokade tid i februari blir av - hon som ska fixa mig då ska tydligen flytta till hfors, därav blev jag lite orolig och tänkte kolla upp att jag ändå har min tid inbokad, så jag blir lagom fin till min vintersemester :) och jo, det är nog meningen att hon ska fixa dom tider som är bokade, om hon så då måste komma upp från hfors en sväng... tur!
sen befann jag mittiallt på jc. där fyndade jag. big time! två toppar (samma print - en svart, en vit) och en jacka. betalade 18,45 och sparade in över 9o€! fatta hur glad man blir då liksom :D ska försöka ta foto imorgon så ni får se mina fynd! har en massa annat jag fyndat på rea på sistone också som jag inte visat än, ska kika om det blir en bild-bomb imorgon då :)
nu blir det nog lite tv och sen natten, kvällsskift imorgon. hoppas få sova ordentligt, är jättetrött. men misstänker att det kommer värka "i rotfyllningen" i natt, kanske jag borde ta in nåt piller för att undvika att ligga vaken halva natten...

ps. imorgon ska jag också tipsa om en inspirationskälla jag hittat via bloggvärlden! you wait and see ;)