onsdag, februari 09, 2011

what to do...

hade tänkt åka ner till h:fors nästa vecka, nångång i slutet av veckan. hade ordnat med hundvakt - men igår fick jag veta att hon själv tänker sticka till h:fors just då! snopet värre. tur i oturen så hade jag ännu inte bokat några biljetter.
ska försöka få pappa att ställa upp som hundvakt, men iom att han är lite allergisk så vill jag inte att han ska behöva stå ut alltför länge med hundhår som virvlar i luften. och hos min bror finns en katt och en liten busunge - vill inte sätta den stressen på jewel, som ju är livrädd för katter.
så vi ska kika.
crapcrapcrap.


med magen full av kalkonfärslimpa och blomkålsmos (eller snarare blomkålsgräddsås eftersom min stavmixer har sagt upp kontraktet) styr jag snart stegen mot jobbet med solen i nacken - 
l ä n g t a r efter våren!!!