onsdag, februari 09, 2011

det löste sig

pappa lovade ta hand om min baby och så kommer jag bara att vara borta 1½dygn. (så behöver inte matte heller få någo värre abstinensbesvär :D )
jag åker tidigt på lördag morgon 19.2 och kommer hem söndag e.m. - ska bli kul att få komma bort en liten stund!
till anonym som föreslog hunddagis och tipsade om hundskötare på findit: tack för tipsen, men jag är så overprotective då det kommer till min juvel, lämnar henne att skötas bara till någon som jag fullt litar på - bara för att hon är en väldigt liten hund så är det inte lätt att ha hand om henne. visst, hon sover mycket och behöver inte milslånga promenader, men det finns så mycket annat som bör tänkas på... så därför är jag lite kinkig! hon är ju min enda ögonsten och jag vill vara 1oo% säker på att hon har det bra när jag är på resande fot...
anyhow.
helsinki, here i come! :)