torsdag, februari 10, 2011

hur tänkte jag här då?!

har extra långa naglar just nu. köpte mig ett kit med lösnaglar, tänkte jag vill vara lite extra fin imorgon på skys vip-fest. och iom att min rygg inte tillät mera städning här hemma, tänkte jag att jag fixar naglarna nu så behöver jag inte stress-göra dom imorgon med risk för att det blir misslyckat. men dom var lite längre än jag hade tänkt. medium står det på förpackningen. hur långa är månne storleken större då?! får nog lov att fila ner dom här lite, för att kunna jobba alls imorgon :D annars lär jag ha längsta kön i historien xD redan att skriva det här inlägget går rätt trögt... men fina är dom, eller hur?! ännu lite färg på (hmm, vilken ska jag välja av alla mina tusen nagellack?!) så blir det top notch!
anyhow... väntar finbesök av några fellow vip.are imorgon före själva festen, så det blir att ta en snabb runda med dammsugaren efter jobbet då. och dörren till sovrummet lär hållas stängd, där råder fortfarande klädkaos - något jag tänker reda upp under semestern sen, jag lovar!