lördag, februari 05, 2011

att sakna en vän

för att ta mig ut till sundom idag fick jag som vanligt invänta min bror så att jag kunde låna deras bil. detta innebar idag att jag fick följa med honom först ut till botniahallen, där han skulle vara hela dagen. en snabb sväng in till s-market bredvid b.h. blev det också. första gången jag satte min fot där. visste att där jobbar sötaste jenna och hoppades innerligt hon skulle ha arbetstur just då.
och till min stora lycka såg jag henne, strax före vi skulle gå till kassan. smög snabbt fram till henne och gav henne en stor kram.
hon är en sån härlig liten tös den där jenna! saknar henne på jobbet, fast det är ju evigheter sedan hon jobbat på mm. men ändå. önskar hon ännu skulle vara hos oss, och förgylla allas våra arbetsdagar med sitt härliga skratt!
hade äran att fota hennes bröllop för ett par somrar sen. det såg ut så här: