lördag, februari 05, 2011

en sån dag

när ingenting nappar. man känner för att bara krypa ännu längre ner under täcket och bara ligga där hela dagen... men som tur är har jag ju jewel, som drar upp mig för en promenad ute i snön. och det är jag tacksam för. jag menar, man mår knappast bättre av att bara ligga och halvsova hela dagen. om man inte är sjuk dvs. och det är jag ju inte. bara så där lite semisjuk. önskar förkylningen kunde bryta ut ordentligt så jag skulle bli kvitt den helt sen. nu just har jag inga extra krafter över till något känns det som, eftersom förkylningen ligger och gror nånstans längst ner i lungorna...
nåväl, ut med hunden, lite frisk luft och sen kanske jag sticker och handlar. och eftersom mitt marius-behov inte blev stillat igår (hade helt grym abstinens!) åker jag högst troligtvis ut till sundom några timmar för bus med grabben.
vad gör ni mina vänner en lördag som denna!? 

ps. kom ihåg att "anmäla" er till vippen ;)