fredag, februari 18, 2011

disc 3 / 5

jag måste nog vara lite galen när jag spenderar mesta delen av min semester med att se på my so called life när det finns så mycket annat jag kunde (och borde) göra :) 
men gud att den tar mig tillbaka till min högstadie-tid - jag var ju själv så totalt in looove med skolans "värsting" :) fick mig också en puss (eller ja, det var nog ordentligt hångel) av honom, bakom uf-lokalen under en skoldans, eller vad det nu var vi hade där just då. grejen var dock att han hade flickvän, men cool och äldre som han var så visste han ju hur han skulle få till det ändå :D 
den incidenten fick mig dock att både sväva på moln och vara livrädd - hans flickvän hade ju fått nys om saken :S det ryktades om att jag så skulle få på käften om jag dök upp på nästa dans. men det gjorde jag inte för far min förbjöd mig att gå på just den dansen, för dit var, om jag minns rätt, 16-års åldersgräns. och fastän jag grät mig till sömns den kvällen och var fly förbannad på far i evigheter så var jag nog innerst inne bara glad och lättad över att jag inte fick gå, jag menar - vem vill nu få på käften av ett bad-ass flickgäng?! ;)