söndag, februari 20, 2011

no strings attached

color me badd - i wanna sex you up

det blev en sistaminutenbiogrej ikväll med svägerskan (vem annars!) :) hon ringde och drog mig upp ur soffan som jag så skönt bäddat ner mig i, med jewel vid fötterna och mscl på laptopen. men visst, biomörker, chokladpopcorn och en snapple dög riktigt bra det med!
 denna såg vi:

väldigt icky emellanåt, men helt bra nog. kan inte bestämma mig för hur många tassar den får, fler än love and other drugs men färre än morning glory (för den var ju helt jäkla bra!). no strings attached fick mig dock bara att ännu mer önska att jag hade någon att dela vardagen med... så då var det extra skönt att komma hem och krama om jewel och borra in näsan min i hennes päls och tänka att 'jag har ju iaf min hund' - men nog skulle det vara snäppet bättre att få komma hem till en karl.
nåväl. allt har sin tid. får vi hoppas!