torsdag, november 04, 2010

update.

jewel mår bra. har dock inte sett henne dricka vatten, men annars verkar hon pigg så jag är glad!

själv var jag ju till tandläkaren idag. och lär få gå några gånger till närmaste tiden. rotbehandling på g. vänligen bespara mig era hemska skrämsel-stories om hur ont det gör osv, vill inte veta!!!
note to self: håll ögonen stängda hela tiden nästa gång hos tandläkaren - idag såg jag hur en tandpetsliknande grej stoppades i min mun och stack till nånstans. vill inte veta!!!
såg förresten ut som ett miffo idag efter tandläkarbesöket. vänstra sidan av ansiktet var "förlamat". om jag försökte le så gick bara högra mungipan upp. dreglade lite emellanåt också. ni vill inte veta!!! ;)

imorgon följer förhoppningsvis kvällsskift följt av ledig helg. förhoppningsvis = hoppas att inga komplikationer i form av värre smärtor uppstår i tanden... ledig helg innehåller ett besök till mommo och moffas grav, mm's pikkujoulut @ solf gästgiveri och ledig slapp söndag i soffan. hade jag tänkt. saker kan ju ännu ändras, men vi hoppas att tanden är fixad för tillfället nu så jag får ha lite skoj i helgen!

hur ska ni fira allhelgona?!