tisdag, november 02, 2010

i survived.

med hjälp av tre olika värkmediciner klarade jag mig genom arbetsskiftet. fast jag mest bara ville gråta. och var säkert sur och tvär och allmänt tyst mot kunderna, men dom kunde ju inte veta att jag hade världens tandvärk. shit happens.

imorgon önskar jag att ni alla håller tummarna för min baby. ska med jewel till veterinären, hon ska nersövas och tänderna ska fixas. hittade en lös tand i lördags och tänkte att den måste nog kanske dras ut. så tar vi bort lite tandsten på samma gång. men usch att jag inte tycker om att hon måste nersövas. påminner mig bara om jade. och då blir jag ledsen. och rädd att nåt händer jewel. hon är ju gammal nu och komplikationer kan alltid uppstå. men vi ska hoppas att det går bra! sen blir det att sitta hemma med henne tills hon är tillräckligt vaken, vill ju inte att hon ska hoppa ner från soffan tex då hon är groggy, och bryta nåt ben eller nåt. så ska bädda för oss båda på golvet och kika tv, läsa tidningar och surfa hela dagen. och paja jewel helt sjuuukt mycket! <3