tisdag, november 23, 2010

brrr...

vågar jag faktiskt gå ut nu?! -12 och det lär vara isande kall vind dessutom.
nåväl, är så illa tvungen, hunden måste ju få gå ut. om jag känner henne rätt så lär hon nog göra sina behov snabbt.
säkert bra för mig med att få lite frisk luft. har degat inomhus precis hela dagen. mamma kom ju i morse så hon har varit ute med jewel två gånger. sen skickade jag henne till sundom för att leka med marius :)

ps. jag klarade nästan att stå emot sötsuget. hittade en gammal godispåse i skåpet, med "natur-lakrits" så tänkte att det kan väl inte vara himla farligt om jag tar några. så jag åt 5 st. :D var väl inte precis det där söta jag var ute efter, men det fick duga... nu ska jag väl klara mig igen en vecka. konstigt faktiskt att det känns så jobbigt att vara utan godis, man är tydligen verkligen beroende :/