onsdag, november 24, 2010

boring wednesday

har inte gjort typ nåt värt att blogga om idag...
gjorde sej i ugn med täcke av philadelphia-ost och mozarella på en bädd av purjolök. låter kanske vackert?! och igen var jag nojig över om fisken var färdig. helt ok blev den nog, mamma vågade smaka också. sen bad jag henne testa tejpa min rygg. känns bra med lite stöd. för ryggen är nog inte bra. ska sova på saken och imorgon tänkte jag ringa jobbet och kolla läget - hur har dom tex tänkt göra OM jag inte kan komma i jobb på söndag (och lördag)... sen ska jag kolla om min fysio skulle ha tid att tejpa ordentligt på fredag.
nu for mamma iväg på kör-övning, hon ska sjunga i kyrkan på söndag... så nu blir det lite alone time med hunden (typ det enda jag har nuförtiden) framför tvn surprise surprise... känns inte kul längre. att vara tillbaks på ruta ett dessutom med ryggen. längtar efter att få fortsätta träna!

fortfarande: om ni har tips, idéer eller frågor ni vill ha svar på - SÄG TILL!!! :)