onsdag, november 24, 2010

hemsk natt

slocknade före 22oo igår men sov jättedåligt i natt. mardrömmar avlöste varandra. minns att jag ropat x antal gånger på hjälp i drömmarna, utan att få nån röst ur mig. har drömt det förr också. och flera gånger har jag vaknat upp till min egna hesa röst, med gråten i halsen... vad betyder dom här drömmarna?! :/
när jag äntligen fick tag i sömnen ordentligt nångång på morgonkvisten så sov jag till typ 11. bara för att jag kan.
har en väldigt gnällig hund här nu, tycker hon borde vara mer än nöjd att ha mig hemma 24/7 men ändå tycks hon vara väldigt orolig.
funderar om jag borde försöka få tid till min fysio för att få ryggen tejpad före helgen, för är inte helt säker att jag klarar av tomtefotograferingen på söndag annars... ska kolla först med mamma hon i egenskap av sjuksköterska kanske kunde våga sig på att tejpa, jag vet ju på ett ungefär hur det skall göras så och borde ha stödtejp i skåpet...

i brist på positiva saker att skriva om så frågar jag nu er läsare; vad vill ni läsa om?!
och samtidigt vill jag än en gång tacka samtidigt som jag förundras över dom runt 1oo unika läsarna jag har varje dag - vem är ni?!?!?! :)
(har redan fått ett förslag av mrs viking och det kommer att komma, men det lär ta tid ännu, är ett evighetsprojekt att få det till perfektion!)