torsdag, november 18, 2010

städ-into -> total makeover av vardagsrum

:D fick faktiskt värsta inton av spotify :D håller på som bäst och flyttar möbler...
MEN, pointen med det här inlägget var att jag mittiallt märkte att byxorna hasade ner till höfterna - great! det betyder alltså att nån cent har försvunnit för förra veckan satt dom här byxorna tight över höfterna :)
+ jag hittade vågen! under soffan :D men stiger inte på den före söndag. fast iofs vägde jag ju mig i sundom på en annan våg, så vet inte om det är jämförbart. och där hade jag kläder på... nåja.
happyhappyjoyjoy!!!

edit. så nu inte nån går och tror att jag lyfte en massa möbler med dålig rygg... dom tre möbler som bytte plats sköts längs med mattan/golvet under två dagars tid, dvs inga lyft och inte för mycket åt gången. så att jag nu sen hamnade på sjukledigt tror jag inte har nåt med det att göra.

// lyhyesti suomeksi;
rupesin siivoomaan spotifyn tahtiin ja yhtäkkiä oli huonekalut eri paikoilla, vaikka selkä on kipeä. pointtini oli kuitenkin että huomasin että mun housut valahti koko ajan alas :D eli senttejä on näköjään lähteny kun viime viikolla nämä housut istuivat tiukasti lantioden päällä.