söndag, december 12, 2010

totally down

hade en jättejobbig kväll igår. fällde några tårar. funderar hela tiden på min rygg och varför jag ännu har så ont. sk*t-rädd att det ligger något värre bakom det hela. kan inte tycka att enbart överrörlighet(?)(yli-liikkuvuus) kan ge mig sån här smärta! tankarna flög och for igår kväll.
vad kan en magnetröntgen visa, OM jag har råd med den. ryggmärgscancer var det första som dök upp i mina tankar. det är väl kanske att "överdriva" men just nu vill jag bara veta, få rätt diagnos... fast det skrämmer livet ur mig.
ska vila ännu en stund, sen ska jag tvinga mig till en butik i r.c. för att få en julklapp för halva priset. hade velat gå på julbasar på ritz men vill inte gå ensam. så en snabb (om än långsam promenad till r.c.) sväng efter julklappen får det bli, sen soffläge resten av dagen.
lejdon.