tisdag, december 21, 2010

not forever21

inget paket ännu :( hoppas det kommer imorgon, annars får jag panik!

har idag varit utan medicin, tills nu. det märktes. så fullt i skick är nog inte ryggen, om jag verkligen måste ha medicin för att klara mig genom en dag :/ lovade hämta i från sundom idag, efter att jag fick låna bilen för att fara till jobbet på jullunch. därav kunde jag inte ta medicin, den är ju triangel-märkt.
åt inga jullunch, inte precis lchf det som bjöds, förutom typ skinkan. så jag tackade nej. 
julklappen från jobbet bestod av påfyllning av lumi-serien - detta år ett serveringsfat, åtminstone. har inte öppnat den mindre lådan, men däri kanske är kaffekoppar. några år till där så har man en komplett serie :) 
sen så fick vi ju en extra klapp, "utlottning" av saker som fåtts av representanter av olika företag (antar jag). och som vanligt fick jag något som jag inte själv har nytta av. typ jättekul. not. visst är jag glad av klapparna, men ibland känns det liksom lite tråkigt att få något som man sedan inte gör något med, medan man ser vad andra fått och avundas. menmen. ger gåvan vidare - som vanligt. men kul om någon annan kan få glädje av det, istället för att ha det undangömt i skåpet...
och så fick vi förstås en choklad-ask. tur att det  inte var aladdin, den hade jag nog inte kunnat hålla oöppnad till fredag :D ska bli så jäkla gott att få smaska på pepparkakor, choklad och annat gott om i princip 2½ dag :)

ska vila ögonen en stund nu, blev lite trött av medicinen tror jag. sen blir det en sväng till butiken med kära sussi. imorgon fysio-besök (tejpa ryggen) och en snabb sväng via stan för att hämta dom sista klapparna (hoppas jag)...
julefrid åt er alla ;)