fredag, december 10, 2010

jahapp.

sjukledig ännu till 17.12. läkaren tänkte först ge mig till 19.12, men jag vill försöka i jobb nästa lördag, mjukstart med 5h jobb och ledig dag på söndag. så tänkte jag det iaf. för jag vägrar att stanna hemma över en månad!!! läkaren sa också att om det inte blir bättre nu så måste vi fundera på magnetröntgen. men då det är så jäkla dyrt!
alltså bättre har det ju nog varit den här veckan, men ändå inte bra. diskuterade ju förra söndagen med min chef och jag sa då att jag vill ha två smärtfria dagar innan jag vågar komma i jobb, annars finns risken att det bara blir värre igen, om jag far för tidigt i jobb :/
så ska våga mig på några övningar här hemma nu i helgen. och sen funderade jag på vesijuoksu i början av nästa vecka.
nu stör det så otroligt mycket med gratis matchen imorgon - jag vill gå på hockey!!! :(