fredag, december 17, 2010

sleepless since o3oo...

somnade inte förrän nångång mellan 22 och 23. och vaknade o3... sen dess har jag legat vaken. har kollat tv, en timme åt gången, med timer på. men inte kunnat somna om så har igen satt på tvn, efter varje timme. strax före o6 gav jag upp och satte på datorn i stället...
38 nya blogg-inlägg på bloglvin. men inte ens det fick mig trött igen.
om två timmar ska jag vara på terveystalo. kommer att se ut som en zombie. och röra mig som en sådan också, värker igen i ryggen...
har aldrig varit en morgon-människa. så istället för att hurtigt stiga upp och göra morgonmål, ligger jag kvar här och försöker febrilt hinna somna om ens en liten stund, fastän jag vet att jag bara kommer bli tröttare av det, om jag skulle lyckas vill säga.
hade ju kunnat stiga upp och gå ut med hunden, men hon sussar så sött här bredvid mig...
stor suck.