tisdag, december 14, 2010

precis som förra veckan...

fast den här gången i omvänd ordning. hittills.
förra tisdagen (tror jag det var) hade jag en dag nästan helt utan smärta. en dag då jag kunde gå utan att vanka som en anka. testade sen att vara utan medicin till natten. dagen därpå - ontontont.
i natt kunde jag knappt sova för att ländryggen värkte, promenaden till terveystalo och vasa magnet blev väldigt likt ank-gång. tog dock ingen medicin utan en vilostund på soffan efter promenaden. när jag sen ikväll gick ut med hunden gick jag återigen normalt. what's up with that?!
hoppas ju vakna upp imorgon "frisk" men då känns det igen "dumt" att gå på magnetröntgen. ska iaf testa att vara utan medicin i natt, hoppas jag somnar någorlunda tidigt dock, eftersom jag måste stiga upp 7tiden imorgon - något jag inte gjort på en månad snart!

konstigt ändå. har som sagt snart varit sjukledig en månad. har jag fått något gjort här hemma?! som tex julkort. paketering av julklappar (dom få jag hade fixat tidigare i höst/vinter). ordnat med kläder jag tänkt sälja på bloppis. svar: nej. jag är nog den lataste människan jag känner. har jag möjlighet till att lata mig i ordets sanna mening, då banne mig gör jag det också! har istället koncentrerat mig på att klara av någorlunda långa promenader med hunden. resten av tiden har jag surfat och kollat tv. I SNART EN MÅNAD ALLTSÅ! nästan så man skäms! men BARA nästan :D