torsdag, december 09, 2010

hurray or not.

hemkommen från tandläkaren. utan bedövning! rättare sagt, inget gjordes förutom röntgen. dom kom fram till att jag måste vänta ännu en månad innan det kan göras något, för medicinen som sattes i för en månad sen måste vara i 2 månader innan nästa ingrepp. great. fast det skulle ha varit skönt att få det undanstökat. menmen.

passade på att hämta en julklapp till min bror på hemvägen, eftersom butiken låg passligt på rutten hem. och tur var det, för det var sista exemplaret dom hade! i hyllan iaf. så nu är en klapp till ur världen.

tog på att gå till andra sidan stan och tillbaks så gör helt rätt i att hämta mera sjukledigt imorgon.
men sen dyker ju skuldkänslorna upp då jag så gärna vill gå på hockey på lördag!!! men, tänker jag, jag får skjuts dit och hem. och sittplats finns (om än inte den mest bekväma sittplats) och i'm like dying to see some ppl!!! 3 veckor hemma är liksom inte så lajbans när man inte kan göra så mycket och inte träffar folk. man blir liksom mökkihöperö för mindre!
vad tycker ni - vad får man/får man inte göra när man är sjukledig?!