tisdag, december 14, 2010

forever21

fick äntligen beställt mina ljuvliga saker från forever21.com <3 hade ju testat redan x antal gånger. nu hade jag äntligen också fått svar därifrån, där dom bara meddelade att ingen order har kommit från min mail-adress. konstigt. testade än en gång. samma sak igen - blank ruta efter 'place order'. blev ju lite orolig att visa-kortet blivit hyvlat x antal gånger då också. så kom jag på den genialiska idén att testa beställa i IE (jag använder annars alltid firefox) och se - beställningen gick igenom - samt skulle verifieras av nätbanken, vilket ju borde betyda att visa-kortet är "oanvänt" dom tidigare gångerna, eftersom verifieringsrutan inte kommit upp då. tack gode gud.
nu hoppas jag bara att jag hinner få paketet innan jul för däri finns 3 julklappar :)


en liten sneak peak på vad jag beställde åt mig själv: