fredag, augusti 10, 2012

malomalomalo

vad jag tänker göra?! ja, resten av dagen ska jag bara rå om mig själv - jag börjar med en powernap, som mycket väl kan dra ut och bli en flera timmars eftermiddagsvila. vem vet. och vem bryr sig - jag är ju ledig!


sen ska jag bara mysa med jewel, se en film kanske, ta en lugn promenad, dyka ner i ett hett skumbad, äta något gott. bara vara. just me, myself and i. och så jewel förstås.
imorgon tar jag tag i packandet igen. nacken och skuldrorna känns bättre nu, så imorgon tänkte jag vara fit for fight. en sväng ut till sundom hade jag också tänkt hinna med, imorgon eller på söndag. på söndag ska jag även träffa min blivande hyresvärd, skriva kontrakt och få nycklarna. på måndag kan jag börja flytta om jag så vill.

men tar det som det kommer nu dom första dagarna, på min semester vill jag inte planera för mycket, utan vara öppen för vad dagen för med sig! är det inte det som semestern är till för?!


hej hopp och lyckliga tider!