fredag, augusti 24, 2012

fx

finns inte instagram för android, så jag hittade en liknande grej - fxcamera. vill ju vara hipp och cool som dom andra barnen.
men tydligen uppdateras fotona bara på min timeline, inte på fb's första sida. så ingen tycks se dem...
så jag ger er dem här nu, och hoppas lösa problemet så dom i fortsättningen spammar er på fb's front page!..
gudsonen kommer bli modedesigner när han blir stor...
smile and the world smiles back!
lila&orange - hett i höst?!
pysseltime
sleeping beauty




edit. så vitt jag förstår så kan appen bara lägga fotona på timelinen. så sorry, no spam. hur det kan funka för t.ex. instagram men inte för fxcamera förstår jag inte...

edit2. ja förlåt då, kanske inte android. någon konstig telefon har jag i.a.f. som inte godkänner instagram. så vi kör med fxcamera en stund.