lördag, augusti 04, 2012

bra med dåligt minne för engångsskull!

skulle ha med ett par böcker idag till jobbet, som jag sålt via bloppiset. glömde dom förstås hemma. blev bestämt att dom blir hämtade ikväll istället, hemifrån mig. och det blev dom just. på samma gång blev jag av med lite stuff*. gav en hel påse med mjukisdjur åt en söt liten pojke - "vill du ha en rosa elefant?" "ja, det kanske jag vill..." "vill du ha en sköldpadda?" "ja, det vill jag..." "behöver du en boll?" "jo, det kanske jag behöver..." - får se vad hans mor säger när han kommer hem med en massa gratis stuff!
nu ska jag ta mig ett välförtjänt bad efter en svettig promenad med jewel...
hur spenderar ni lördagskvällen?



*stuff jag inte hade blivit av med (iaf lika fort) om jag hade kommit ihåg att ta med böckerna till jobbet alltså...