fredag, mars 02, 2012

thai shopping

jag är lite långsam ibland, jag vet, men jag hoppas ni har överseende och gillar mig för det...
shoppade alltså inte mycket i thailand, hittade inte mycket "måste ha"-stuff. så det blev det här:
supersöta wedges
nästan exakt likadana, men silvergråa, kom med mig hem från tunisien 2o1o
klockorna har ni redan sett, men dom tål att visas igen. och igen. och igen. L O V E them!
rödvitrandiga bikinin till höger är min
+ en svart plåmbok (för att jag ju förstås glömde min hemma)
souvenirer:
angry birds spel åt 3åringen
en amigurumi-liknande grön grej åt (soon to be) 1åringen
lokala delikatesser åt hundvaktarna
två tiffany-halsband (ett åt mor, ett åt mig)
master mind i trä åt far och tuula

var väldigt sugen på att skaffa en alexa, mira lyckades pruta ner sin rätt bra, men ändå kändes priset rätt högt, för att vara en fake, så min fick lämna i bangkok...
sedan funderade jag också på att ta hem ett eller två par converse, men kände att dom inte är riktigt jag, så även dom lämnade på hyllan.
så, there you go, min shopping i thailand i ett nötskal. eller ja, ett inlägg.