onsdag, mars 21, 2012

nagelbitare

sitter och är alltför stressad just nu. hoppas, hoppas, hoppas så innerligt att jag ska hitta någon som vill ta över mina sittplatsbiljetter till fredagens match, och att denna någon antingen har ståplatsbiljett/c-katsomobiljett eller hör av sig så pass fort att jag ännu hinner köpa ståplatsbiljetter via nätet.
har en potentiell köpare, eventuellt kan jag få köpa två c-katsomobiljetter av en annan (men då hamnar jag ju på minus för jag blir inte av med mina...) och fiskar frenetiskt på ilves-fansens fb-sida.
det ska nog gå bra det här till slut. men enerverande är det ändå! och huvudsaken är ju att vi har biljett så vi kan ta oss in i hakametsä på fredag :)


edit. biljetter till rätt katsomo är fixade. skönt. men ännu har jag d3biljetter i min hand. hoppas hitta köpare. halvalla lähtee!