måndag, mars 19, 2012

som grädde på moset...

...fick jag just mail att jag kom med som buzzador för purina one adult lamm&ris. jewel hoppar nästan jämfota här (läs: snarkar och drömmer i soffhörnet) men det ska bli kul att buzza igen!

buzzador, säger ni, vad är det?!
vem som helst kan bli en buzzador, det är gratis och hur roligt och enkelt som helst! som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster och i gengäld ska du buzza, dvs berätta åt vänner och bekanta om produkten, och sen rapportera tillbaks om vad du och dina vänner tyckte om produkten.


under mina år som buzzador har jag fått testa: 
philadelphia färskost
philips juicer
pepsodent white now
fanta b'good
stoneoven tradizionale

vill du bli buzzador? följ den här länken, fyll i lite information om dig så kan även du få testa nya produkter!

så nu, mina hundvänner, nu har du och din hund chans att få testa lite purina one hundmat! hör av dig så fixar vi en dogfood-date, så fort mitt paket kommer!