fredag, mars 02, 2012

i fel stol

skulle egentligen sitta i en frisörstol på artistica för tillfället. men det gör jag inte. sörjer lite över den missade hårbottensmassagen jag drömt om här nu några dagar, men hoppas få en nästa vecka istället. (dubbelt så lång, tack!)
när planerna ändrades tänkte jag passa på med en långpromenad i det fina vädret. begav mig med hunden och kameran ner mot stranden. farligt, farligt! halt som bara vad, klottigt som bara vad och vinden ven från alla håll. men där det sen var lä - ja där var det underbart! inga foton blev tagna, koncentrerade mig mest på att hållas på fötterna och att hålla dom fötterna någotsånär torra.
nu ska jag testa sätta mig på balkongen, för första gången i år. blir nog att ta på jackan och ha en filt med för säkerhetsskull, känner att mitt glåmiga ansikte inte skulle säga nej tack till några solstrålar en stund.

alltså - frisörstol byts ut mot balkongs(t)ol, vackert så!