lördag, mars 10, 2012

fullt ös

oj oj vilken jobbdag det blev. kändes tungt när jag gick till jobbet, när jag visste att jag hade 9h15min jobb framför mig. men timmarna bara flög iväg, kunde lätt ha stannat ännu några timmar i jobb! men ai että allt vad som har hänt idag! har tex haft sönder mitt finger, några revben och några inre organ. så där nästan. iaf kommer jag ha världens blåmärke på vänster sida av magen imorgon. oj när ska jag lära mig var jag har mina extremiteter och allt annat?!
fastän det annars var en helt kul arbetsdag så gråter jag lite över den missade loppisrundan - se nu bara vad tex hanna fyndade idag!

nu blir det nog bara soffan och tvn resten av kvällen, med jewel vid mina fötter under filten. mys deluxe alltså. visste ni förresten att alla i kabelhushåll här runtomkring kan se viasat-kanalerna gratis i helgen?! jag har redan spanat in ett par filmer jag tänkte se ikväll. mark wahlberg, need i say more?! ;)
sen imorgon, ja se, då börjar allvaret (läs: mestis finalerna)!



så, hoppas ni alla har en mysig lördagkväll! kramar åt alla som vill ha en!