torsdag, mars 22, 2012

blåbärssoppa, acidofilusjogurt och kolsyrat vatten

var inte världens roligaste grej att först ha svårt att somna i natt och sedan vakna halv2 för att rusa till badrummet. om vi säger så här (tmi på kommande, varning!) - i natt var jag himla glad att jag har ett pytte badrum, behövde använda toaletten samtidigt som lavoaren när magen bestämde sig för att vända sig ut och in.
och första tanken var just my luck, det går ju spysjuka för tillfället i stan har jag hört. men eftersom jag bara spydde en gång i natt så var det tydligen bara något jag åt under dagen som magen inte gillade. (hoppas inte det var något som jag åt med gudsonen, vill ju inte att stackaren ska behöva må illa...)
tur det isf, för vill ju inte hamna inhibera tfors-resan imorgon!
så nu medicinerar jag mig med magvänlig mat, mest flytande form, och hoppas på det bästa!