torsdag, januari 19, 2012

uff

tog mig en happihyppely och gick till posten för att hämta ett paket. svängde sen in via apoteket, för jag har ju inte orkat hämta bafucin och stuff därifrån ännu. kom hem med hostmedicin, bafucin och mera finrexin. bortmedflunssan.nu
paketet då. jo, nån kanske minns att jag vann två tävlingar strax före jul. det ena paketet kom medan jag var på resan och det andra nu först (för att jag hade meddelat att jag skulle vara bortrest och inte ha möjlighet att hämta ut det från posten, innan det troligtvis skulle ha blivit tillbakaskickat)
tog mig också en snabb titta på reautubudet i anttila och hittade faktiskt en liten grej åt en blivande 3åring!
lazy days @ tiger temple

happihyppelyn tog på krafterna dock, fastän jag gick i min normala långsamma takt, så nu gör jag som katten, slänger mig på soffan, intar lite finrexin, kollar idols och sen hoppas jag på en tidig date med john blund.
kvällsskift imorgon (tråkigt eftersom jag sen har ledig helg) - hanna och fru tallund, kom in en sväng efter era vinster!?
och så blir jag högst troligtvis med ny telefon imorgon. min sjunger på sista versen och passligt nog ville en bekant bli av med sin så jag köper den för en väldigt liten slant. hoppas bli god vän med ideosen! någon som har erfarenhet av en sån? köper jag grisen i säcken eller gör jag ett kap?
men nu som sagt, idols. kolla in vasas audition här! finlandssvenska och replot-bron, det är grejer det! :)