onsdag, januari 11, 2012

bloglovin'

tog en snabb koll på nätet, hade förväntat mig en hel del olästa bloginlägg på bloglovin - jag har ju inte läst bloggar på över två veckor. men va, där var bara 254 olästa inlägg - det är ju ingenting! what's up liksom. sist jag inte hann kolla bloggar på några dagar så låg antalet närmare 3oo, något fel på bloglovin!?

nåväl. nu stänger jag av och ska spendera lite quality time med jewel! det första jag gjorde, när jag kom hem och möttes av en svansviftande hund, var att lyfta upp henne i famnen och burra in min näsa i hennes päls. kärlek.


edit. bloglovin tycks bara vara lite slött. andra gången jag gick in var det över 5oo inlägg, senare 7oo och nyss låg antalet olästa inlägg på över 15oo. så bloglovin har bara lite svårt att hänga med i svängarna, när jag varit så länge borta från blogosfären...