söndag, januari 29, 2012

and the winner is...

så här röstade ni:
johanna: tiger woman, rebel, björnligan
sofi: wc-byttan, björnligan, tiger woman
saragunmarie: minnie mouse, björnligan, tiger woman
sofie: wc-byttan, tiger woman, björnligan
christina: björnligan, wc-byttan, pirate of mm
jeNNy: wc-byttan, björnligan, pirate of mm
mimmispyssel: wc-byttan, björnligan, rebel
mirre: minnie mouse, wc-byttan, tiger woman
jean: lion queen, björnligan, pirate of mm

en av er hade alla rätt, i rätt ordning dessutom! så *trumvirvel* grattis mimmispyssel! skicka din adress så skickar jag hem en liten överraskningsvinst!

stort tack till er som tyckte att jag förtjänade poäng, fastän jag bara slängde på mig en s.k. onepiece och drog på mig fake-uggsen :)

blir inga tröstpris denna gång, men om ni har tur kanske det dyker upp en ny tävling snart igen!