söndag, januari 22, 2012

nightmare after nightmare after nightmare...

blir tokig snart.
har pinats med mardrömmar nästan varje natt sen jag kom hem från thailand. inte såna mardrömmar var du vaknar upp och kommer ihåg att du blivit jagad av vargar eller fallit hjälplöst från himlen eller nåt sånt, utan mardrömmar som är ett sånt hopkok av alla världens hemskheter att du inte vet vart du ska ta vägen när du vaknar.
lyckligtvis har jag blivit väckt flera gånger var natt av ont i halsen eller små hostattacker, så jag fått ett slut på hemskheterna för en stund, men har ju sedan somnat om och mötts av en ny hemskhet. så jag har inte precis sovit gott den senaste 1½ veckan...
i natt var inget undantag - mardrömmar och hostattacker. så när väckarklockan ringde och meddelade att jag skulle fixa mig för frukost på kantarellis var jag tvungen att avboka. hoppas verkligen att christina dök upp så inte marica hamnade äta frukost alldeles allena!

nu har jag fått vila några extra timmar, varit ute med hunden och satt i en tvättmaskin. snart dyker lill-lene upp och ska spendera några timmar här. sen får vi se vart den här dagen barkar, har några alternativ i bakfickan...
mysig söndag på er alla!