måndag, januari 30, 2012

one better than sara

inspirerad av sara tänkte jag ge er, inte bara fyra, utan fem! bra saker med denna måndag:

1. mina varma knästrumpor fyndade på jim&jill på -7o% rea (jewel är en bra sak varje dag)

2. ny choko (såg den på flygfältet innan vi steg på bangkok-flyget, men där kostade den runt 4€ så lät den stanna kvar i hyllan... för dryga 2€ på mm måste jag bara få testa den)

3. mina nya klockor jag prutade till mig för 2o-lappen styck i bangkok - love them! (att dom små visarna inte funkar på dkny gör mig inget - klockan är bara sååå snygg! och nu har jag äntligen min vintage rolex jag önskade mig av tomten för två år sedan)

4. kalendern visar 3o.1 - en dag kvar av januari - våren närmar sig!

5. en video som får mina fötter att stampa takten:


vilka saker gör din måndag till en bra start på veckan?!