onsdag, december 08, 2010

wednesday so far...

somnade till 'alla älskar raymond' och drömde att jag var och sjukskrev mig och att jag fick förlängt ledigheten till 12e maj! jag gick givetvis tillbaks till läkaren när jag märkte det och frågade om det blev nåt fel, menade han 12.12, men nej - 12.5 var helt rätt. LOL det sku nu vara nåt. men så länge skulle jag absolut inte vilja vara sjukledig. usch, om ja nu efter snart 3 veckor klättrar på väggarna - vad sku då hända om jag skulle vara hemma ett halvår?!?!?!
bokade en tid till läkaren då i morse, innan jag somnade om, så kanske därav drömmen. hoppas ännu få avboka tiden imorgon, om jag mot förmodan skulle vara utan smärta. men idag har jag nog redan känt av smärta så chansen att jag får avboka är nog minimal :/
imorgon ska jag dessutom till tandläkaren för rotfyllning. usch och fy. som tur är har jag min faster där som sköterska, känns tryggt!
skrev aldrig något resultat av mätning och vägning efter vecka3, men tror jag håller siffrorna för mig själv nu... dessutom vet jag att jag slarvat med kosten, inte så att jag ätit "förbjudna" saker, utan att jag ätit alltför lite fettigt. lågkolhydratigt har jag nog ätit, men som sagt, alldeles för lite fett... så går det när man inte annars heller känner sig hungrig. men nu ska det bli ändring på det! börjar med en tonfisk-ägg-majonnäs-röra :)