onsdag, december 15, 2010

i made it!

mri - done!
skulle dock inte ha klarat av det med huvudet före! som tur var gick det bra med fötterna före och huvudet just och just utanför maskin. musik i öronen hjälpte också, dock blev jag sömnig av "lugna favoriter" - hade jag vetat man skulle lyssna på musik under röntgen skulle jag ha tagit med en egen skiva :)
nåväl. jag klarade av det och får nu vänta till fredag eller måndag på ett utlåtande per post. om inte herr sportis läkare ringer före, han borde få bilderna redan idag så... fick också hem bilderna på cd. funderar åka ut till sundom ikväll och kolla om man hittar något "fel" själv - med stöd från familjen...
har inte satt tillbaks piercingen än. funderar ännu på om jag ska göra det eller inte. känns helt konstigt utan den dock!
nu morgonmål och sen lite vila. sen ska jag fundera på om jag ska skicka några julkort i år eller inte, och så borde jag posta mammas julklapp...


ps. underbart vackert ute igen!