söndag, december 26, 2010

ursäkta min tystnad

om nu någon undrat var jag hållit hus...
har halvsovit mig genom juldagen och annandagen. spenderat x antal timmar på toaletten (ursäkta om det är too much information) förstoppning av antingen medicinerna eller för mycket gott på julafton. tror mera på medicinerna så har inte tagit några varken igår eller idag. 
ska imorgon bitti till läkaren så hoppas jag får sluta med medicinerna, eftersom jag iaf nu i helgen klarat mig bra utan dom. iofs har jag ju inte gjort något som skulle ge mig smärta i ryggen annars, men jag vågar nu tro att jag kommer att jobba på tisdag! håll tummarna för mig!
jewel mår bra. hon var nog säkert bara för trött på julafton, eftersom hon inte sovit på hela dagen - vanligtvis sover hon sig genom dagarna :)
pallrade mig iväg på bio ikväll med min svägerska och min ena kusin. vi såg den tredje narnia-filmen - den får 4 tassar av 5! (sista tassen saknas pga min mage som inte lät mig njuta till fullo... vilket iofs inte är filmens fel, men ändå...)

minns inte att jag skulle ha sett den andra filmen, men det borde jag väl nog ha gjort... iaf kommer första filmen ikväll kl.21 på finlands fyra - värd att se!