måndag, november 22, 2010

otursbarn indeed.

gick ut på en långsam men lite längre promenad (längre=i jämförelse med dom tre senaste dagarna) dels för att få frisk luft och bli kvitt illamåendet. dels för att jewel behöver motion. dels för att jag blev inspirerad av herr jean's inlägg.
ska kika genom fotona om en stund. nu blir det att ligga raklång en stund. ca1oom hemifrån vurpar jag. IGEN!!! jag gick ack så försiktigt hela vägen men nysnö är så jäkla förrädisk! trodde ju att gångarna i parken här nedanför skulle vara väl sandade, men tydligen satte jag mina fötter på en osandad plätt och vips satt jag på rumpan. med kameran i luften må jag tillägga. den behöver inga mera smällar! iofs behöver inte min rygg det heller. fast om jag har tur så slapp jag lindrigt undan. tyckte iaf att jag gjorde en rätt regelriktig vurpa, med böjda knän och sånt. känns just nu bara uppe i ryggen. fast kan ju inte säga med säkerhet att inte nedre ryggen tog stryk, har ju värk där från förr, så lite svårt att säga...
till julklapp önskar jag mindre otur!